Callcenter Parbrize Pilkington

*9900 (Tarifare normală)

Pilkington Centru de Parbrize partenerul Groupama pentru constatarile daunelor parbrizelor auto cu decontare directa pe Casco

Ai parbrizul spart, geamul lateral sau luneta ?

Ai o polita de asigurare Casco Groupama ?

Vrei o rezolvare rapida si profesionista ?

Daca ai incheiat o polita de asigurare auto (Casco) la Groupama Asigurari si parbrizul masinii tale a fost avariat, pentru procedura de inlocuire cu decontare directa pe polita Casco in sediile retelei nationale Pilkington Centru de Parbrize, trebuie sa parcurgi urmatorii pasi:

Avizarea daunei

Pentru avizarea daunei ai la dispozitie urmatoarele modalitati: 

  • Prezentare directa in sediile retelei nationale Pilkington Centru de Parbrize care se regasesc aici, unde vei primi intreg suportul necesar pentru avizarea si inregistrare daunei la Groupama.
  • Online, prin accesarea acestui link si completarea informatiilor solicitate in formular.
  • Telefonic, prin apelarea Centrului de Servicii Clienti Alo Groupama: 0374-110-110, in termen de 2 zile lucratoare de la avarie, pentru a inregistra dauna auto si a te programa la constatare.

Constatarea daunei

Cu o programare prealabila la telefonul *9900 (Callcenter) te asteptam la oricare din locatiile afisate in meniul Reteaua Pilkington cu documentele necesare prezentate mai jos :

Carte identitate proprietar/conducator auto/ imputernicit in original

Permis conducere proprietar/conducator auto/ imputernicit in original

Certificat de inmatriculare auto (talon) in original

Polita de asigurare Casco

Imputernicire de la pagubit pentru persoana care deschide dosarul de dauna, semnata si stampilata, daca pagubitul este persoana juridica, sau imputernicire notariala, daca pagubitul este persoana fizica

In continuare agentii constatatori Pilkington, autorizati de Groupama, vor intocmi cat mai rapid dosarul de dauna pentru obtinerea procesului de constatare dauna, documentului de intrare in reparatie si a acceptului de plata final pentru daunele constatate.

Parteneriatul dintre Pilkington Automotive Romania si Groupama Asigurari ofera beneficii directe clientilor Groupama, evidentiate prin rapiditatea instrumentarii dosarelor de dauna, prioritatea Pilkington in analiza dosarelor de catre Groupama in obtinerea procesului de constatare dauna, documentului de intrare in reparatie si a acceptului de plata final pentru daunele constatate, programarea rapida la inlocuirea parbrizelor avariate, montajul si livrarea la gata a lucrarilor in aceiasi zi.

Alegand parbrizele Pilkington, alegeti Vizibilitatea maxima in deplina Siguranta

Existenti pe piata auto din Romania de peste 14 ani, in domeniul comercializarii si montajul elementelelor vitrate la marcile si modelele auto, suntem principalii parteneri ai societatilor de Asigurari Auto, pentru care realizam clientilor asigurati, procedurile de constatari daune elemente vitrate cu decontare directa pe politele de asigurari de tip Casco.

Aveti parbrizul spart si doriti o oferta de pret pentru inlocuire acestuia ? Folositi formularul cerere de oferta de pret.  

Aveti parbrizul spart si doriti inlocuirea acestuia pe Casco si aveti deja facuta constatare la inspectorii societatii de asigurare Casco detinuta ? Este simplu accesati sectiunea „am nota de constatare, vreau programare la montaj” unde completati cateva date de contact, incarcati nota de constatare si in cel mai scurt timp veti fi contactat de operatorii nostri pentru programarea la inlocuire a parbrizului avariat.

Aveti parbrizul spart si doriti inlocuirea acestuia pe Casco ? La sediile Pilkington realizam procedurile de deschidere dosare de constatare elemente vitrate cu decontare directa pe Casco. Pentru programari online utlizati formularul de programare la constatare

Avem disponibila pentru clienti si o linie telefonica care va face legatura cu Callcenter-ul Pilkington la numarul *9900 unde veti primi toate informatiile necesare din domeniul elementelor vitrate auto, oferte de pret, programari, suport pentru asigurarile de tip Casco si multe alte servicii.