Callcenter Parbrize Pilkington

*9900 (Tarifare normală)

Recenzie Marius Rădulescu, Bucuresti.

Suntem bucurosi de faptul ca, de curand, pe pagina oficiala de facebook a companiei Pilkington a aparut o recenzie completa si, speram noi, utila si pentru alti potentiali clienti. Recenzia poate fi citita direct pe facebook (click aici) sau mai jos.

Domnul Marius Rădulescu spune asa:

Început de Noiembrie – gata, trebuie să îmi fac cadou timpuriu de ziua mea, ce să fac, ce să fac? Merg să-mi schimb parbrizul care și așa e crăpat dintr-un colț până-n mijloc…Dau un search rapid pe Google si dau peste parbrize.ro. Recenzii bune, majoritatea clienților mulțumiți, aia e, sun la ei să îmi facă programare. Domnul din dispecerat, foarte amabil, prompt, îmi prezintă optiunile (parbriz mai scump, parbriz mai ieftin, avantaje, dezavantaje…), îl aleg intr-un final pe cel Pilkington, cel care, mă asigură domnul de la celalalt capăt că este de calitate OEM. Zis și făcut, mă prezint la sediu, la Filaret, în ziua programării, se întocmesc actele, se prezintă ce urmează să se întâmple (aici ar fi un mic minus pentru ca mi s-a dat să semnez că am primit mașina cu parbrizul schimbat când am lăsat mașina – n-am semnat, am semnat la preluarea mașinii – înțeleg, multă birocrație plicticoasă, dar nu strică puțină atenție la acest aspect care poate da impresia de neseriozitate sau că ar fi ceva de ascuns). Dar totuși să nu ne concentrăm pe un aspect atât de nesemnificativ, a trecut. Mi se confirma o oră la care să vin să iau mașina, totul bine, iau mașina, ma bucur de o manoperă executată bine, dar puțin „dezordonată” (ici colo, bucăți de cheder, cauciuc sau ce-o fi fost, prin mașina). Ajung acasa, aflu de concurs, încântat mă înscriu și aștept să fie extras câștigătorul. Numai bine, la 5 zile după montarea parbrizului, în drum spre casă, poc, o piatra-n geam: ce noroc pe mine, abia l-am pus. Legile lui Murphy…(asta se întâmpla într-o vineri seara, o modalitate extraordinară de a-ți începe weekendul. Pun o bucata de bandă adezivă pe ciobitură să nu intre apă (foarte important, odată cu apa, pot intra și impurități ceea ce fac ca reparația lui să fie aproape imposibilă și fisura să se extindă). Sâmbătă la prima oră, sun la Filaret, le explic pățania, sigur, veniți, rezolvăm. Problemă rezolvată în 10 minute pe ceas, cu ustensile profi. Ciobitura aproape inexistentă în momentul de față și cu garanția pe viață că o eventuală crăpătură nu va pleca din punctul reparat (asta rămâne de văzut, dar până acum, totul e in parametri).
Ajunși și la momentul acordării premiului (contravaloarea sumei achitate pe factură primită sub forma bonurilor cadou) mă bucur ca am decis să colaborez cu ei.

Pe scurt:

PRO: promptitudine, transparență, profesionalism, scule profi, prețuri decente, primitori (în ziua acordării premiului am avut o discuție amicală cu reprezentanții companiei), parbriz de calitate bună (se așază ștergătoarele ca și cum parbrizul ar fi din fabrică, fără nici cea mai mică problemă), servicii oferite și o mențiune specială pentru Gabriel Tita care mi-a raspuns pe Facebook ori de câte ori i-am scris, m-a contactat și telefonic să mă țină la curent cu premiul, mi-a explicat care vor fi următorii pași, mi-a cerut acordul pentru fotografiere șamd. (poate un bonus pentru el nu strică 😉)

Contra: puțină dezordine în mașină imediat după montarea parbrizului

Eu personal, la sediul din Filaret aș mai merge dacă aș mai avea nevoie și v-aș recomanda și vouă să încercați dacă vreți un lucru facut cum trebuie (servicii primite pentru suma plătită, nimic mai mult, nimic mai puțin)

5*