Valorile si viziunea Pilkington
Pilkington este o companie cunoscuta in toata Europa pentru produsele si serviciile de calitate pe care le ofera clientilor sai. Pentru a putea oferi serviciile de calitate care au consacrat firma, atat Pilkington, cat si partenerii sai din tara s-au raliat unui sistem de valori si unui stil de management care pun in prim-plan satisfactia clientilor. Despre acestea, dar si despre alte aspecte ale firmei Pilkington vorbeste Paun Bogdan, manager Pilkington Ramnicu Valcea.
- Care sunt valorile Pilkington si cum contribuie locatia din Ramnicu Valcea la mentinerea si aplicarea lor?
Fiecare director de sucursala din reteaua Pilkington se angajeaza sa respecte valorile impuse de companie si sa contribuie la aplicarea lor, avand ca scop final deplina multumire a clientilor. Valorile Pilikington sunt increderea si respectul, integritatea si profesionalismul, comunicarea, colaborarea si spiritul de echipa, si nu in ultimul rand, pasiunea, responsabilitatea si dezvoltarea durabila.
Calitatea are la baza instruirea si managementul resurselor umane. Deja in momentul anagajarii suntem foarte atenti cu cei pe care urmeaza sa ii cooptam in echipa si ne asiguram ca angajatii nostri se muleaza pe valorile companiei.
- Cum se diferentiaza produsele si serviciile oferite de Pilkington de produsele si serviciile oferite de ceilalti montatori de parbrize din Ramnicu Valcea?
Indiscutabil, calitatea este cea care face diferenta intre Pilkington si ceilalti competitori de aici. Iar cand spun calitate, ma refer atat la calitatea produselor pe care le punem la dispozitia clientilor, cat si la calitatea muncii prestate de anagajatii nostri. Acest aspect are relevanta si mai mare la noi unde montam in numar mare parbrize de autocare.
In plus, credem ca de calitatea unui parbriz te vei convinge in timp, dar de pregatirea angajatilor cu care intri in contact, te convingi in cateva secunde. Si nu in ultimul rand, modul in care clientul este tratat in momentul in care vine si pleaca de la Pilkington este cel care va determina in viitor clientul respectiv sa mai apeleze sau nu la serviciile noastre.
- Care sunt avantajele oferite de Pilkington clientilor sai?
Reteaua de distributie foarte vasta pe cuprinsul tarii, promptitudinea cu care livreaza produsele in situatii de urgenta, raportul calitate-pret si mai ales, colaborarea cu un numar mare de firme de asigurari, prin care se realizeaza decontarea operatiunilor. Pilkington este singurul jucator pe piata care ofera garantie pentru etanseitate la montaj si garantie de inlocuire pentru delaminari sau defecte optice ale parbrizelor.
- Care sunt provocarile cu care Pilkington are de-a face in momentul de fata pentru a-si mentine pozitia de lider pe piata parbrizelor?
Pilkington a reusit sa-si asigure loc de lider adaptandu-si serviciile fara a face rabat la calitate. Si cu mandrie pot spune ca azi raspundem integral fiecarui segment de piata mentinand pozitia de lider a firmei Pilkington in Romania si pe primele pozitii din Europa. Provocarile cu care avem de-a face acum sunt concentrarea si dezvoltarea in mediul online si managementul eficient al resurselor umane. Siguranta in munca este o prioritate de acelasi nivel cu siguranta si increderea deplina a consumatorilor nostri.