Callcenter Parbrize Pilkington

*9900 (Tarifare normală)

SETRA – Navele amiral de croaziere rutiere si vizibilitatea maxima oferita de Pilkington

SETRA – Navele amiral de croaziere rutiere si vizibilitatea maxima oferita de Pilkington

Tradiţia unei mărci de renume echipata de Pilkington de peste 60 de ani.

V-aţi fi gândit vreodată, că istoria şi tradiţia mărcii Setra datează deja din secolul al 19-lea?

 Ea începe în 1893 într-un mic atelier de rotărie din Ulm Germania, din care puţin mai târziu s-a dezvoltat „Fabrica de autovehicule Kässbohrer”…SETRA zilelor noastre.

În anul 1907 a bătut ceasul naşterii primului autocar fabricat în „Uzinele de autovehicule Kässbohrer”. O autoutilitară combinată pentru transportul de persoane şi de mărfuri. În anul 1911, Karl Heinrich Kässbohrer a pătruns pe piaţa autocarelor de linie.

După preluarea fabricii de carcase Neuer & Thiemedin Ulm în anul 1928, producţia de autocare a fost cea care a putut fi consolidată în continuare. Primul autocar SETRA panoramic cu acoperiş decapotabil şi cu o secţiune superioară complet din sticlă a fost dezvoltat şi produs în anul 1929. Otto Kässbohrer l-a construit pentru compania de închirieri auto Franz Schindele din Bad Wörishofen. Un şasiu de 2 tone de la Mercedes-Benz reprezenta platforma pentru acest autocar de turism.

În acelaşi timp, acest autocar panoramic oferea specificaţii complet noi în construcţia de autocare: o construcţie de oţel sudată şi, în plus, pentru prima dată, o suprafaţă de sticlă provenita din colaborarea cu Pilkington a marginii acoperişului cu geamuri curbate o inovatie la aceea vreme in domeniul geamurilor auto,produse si preluate in productia tuturor modelelor Setra de la Pilkington. Mai mult chiar, acoperişul putea fi deschis pe întreaga sa lungime, eliberând chiar şi luneta Pilkington din spate, folosind un sistem de manivele inovator. Marginea suprafeţei de sticlă a acoperişului şi geamurile laterale mari Pilkington aveau montante, pentru prima dată, profile de fier în loc de profile de lemn. Acest autocar a devenit prototipul pentru multe modele complexe, contribuind la excelenta reputaţie a caroseriilor de autocar Setra.

 După construirea de autostrăzi, cererea pentru vehicule care puteau rula la viteze mari a crescut. Pentru a atinge vitezele dorite cu motoarele relativ slabe ale vremii, producătorii au construit vehicule care erau cât mai uşoare şi cât mai aerodinamice posibil. Nu doar maşinile de pasageri, ci şi autocarele au fost proiectate pentru a avea formă aerodinamică. Pentru suprastructură s-a preferat forma de lacrimă pentru a oferi o rezistenţă minimă la vânt şi o aerodinamică optimă. Capota şi aripile au fost rotunjite, barele de protecţie au fost în mare parte eliminate, farurile au fost coborâte şi în spatele grilei au fost ascunse faruri suplimentare. Parbrizul special conceput de Pilkington a primit o pantă abruptă, partea din spate si luneta a autocarului se termina într-o curbă uşoară – tehnica implementata in producatia de geamuri auto de Pilkington in acele vremuri şi atât roţile din spate cât şi cele din faţă au fost mascate. Prin urmare, a fost posibil ca aceste autocare aerodinamice să atingă viteze de până la 130 km/h în ciuda capacităţii reduse a motorului, de mai puţin de 100 cp din acele vremuri.

In prezent parteneriatul dintre Pilkington si Setra continua si pune fila peste fila in cartile de istorie a acestor 2 giganti a domeniului auto.Chiar zilele trecute filiala Pilkington Istrati-Filaret Bucuresti a echipat cu parbrizul original de prim montaj Pilkingtonechipat cu toate sistemele de siguranta activa, ultimul model al gamei TopClass produs de Setra.

Montat in baza unui dosar de constatare dauna pe asigurare de tip Casco, instrumentat direct de personalul Pilkington acreditat in instrumentarea documentatiei de toate societatile de asigurari emitente de polite facultative Casco gratie parteneriatului direct de colaborare dintre Pilkington si Societatile de Asigurari, acest model Setra ce face parte dintr-o flota importanta de unitati Setra, s-a prezentat in timpul diminetii la constatarea daunei si intocmirea documentatiei premergatoare obtinerii acceptului de plata de la societatea asiguratoare, lucrarile fiind rapid demarate pentru inceperea montajului.

Rapid, profesionist , corect si complet dosarul de dauna a primit acceptul de plata si acordul de intrare in reparatie si acest superb model Setra s-a innoit in numai cateva ore cu parbrizul original de prim montaj Pilkington, fiind gata pregatit de croaziera rutiera ce o avea de parcurs pe drumurile Europei.

Mai multe detalii privind informatiile celor 25 locatii ale Pilkington Romania , puteti gasi vizitand site-ul nostru

WWW.PARBRIZE.RO ,

apeland numarul unic cu tarif normal

*9900

sau pe email la adresa

CallCenterPilkington@ro.nsg.com

Echipa Pilkington Romania .